HISTORIA FIRMY
Od 2006 roku nieustannie dbamy o to, aby nasi Klienci mogli wyposażać łazienki w kabiny prysznicowe o doskonałej jakości oraz wzornictwie na światowym poziomie.
Na przestrzeni niemal dwóch dekad produkty zyskały wysoką renomę oraz uznaną pozycję na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym. Siłą napędową sukcesu marki New Trendy jest pasja oraz profesjonalizm, który towarzyszy nam w codziennej pracy. Efektem dynamicznego rozwoju firmy jest realizacja inwestycji, które zwiększają wydajność wszystkich obszarów działalności naszej spółki.
W szerokiej ofercie produktowej znajdują się kabiny prysznicowe, brodziki i nowoczesne systemy odwodnień. Chcąc jak najlepiej spełnić oczekiwania Klientów realizujemy również zamówienia na wymiar.
Produkty marki New Trendy obecne są już na kilkunastu rynkach zagranicznych. Stale nawiązujemy nowe, międzynarodowe współprace i budujemy rozpoznawalność, oraz świadomość marki w kraju i za granicą.
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
Wysoka jakość i design produktów oraz rzetelność i dynamiczny rozwój firmy zostały docenione przez niezależnych ekspertów. Każde wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszych działań i szukania nowych rozwiązań.
KARIERA
New Trendy jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która stawia na zaawansowane technologie i nowoczesny design. Jesteśmy w stałym kontakcie z rynkiem i uważnie słuchamy wskazówek profesjonalistów. Naszym celem jest weryfikacja potrzeb i tworzenie nowych rozwiązań.
Naszą firmę tworzą pewni siebie ludzie, gotowi do podejmowania ciekawych wyzwań. Aktywnie działamy na wielu płaszczyznach przez co nieustannie zdobywamy nowe kompetencje i wzajemnie się inspirujemy. Zaangażowanie i pasja to cechy, które nas wyróżniają i dzięki którym z powodzeniem wprowadzamy rewolucyjne zmiany.
Wyślij nam swoje CV! Wierzymy, że Twoje umiejętności i kreatywne pomysły dadzą nam perspektywy na owocną współpracę.
Wszystkich zainteresowanych dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres:
PROJEKTY UE
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Numer projektu: POIR.06.02.00-14-0701/21
Tytuł projektu: „Cyfryzacja „NEW TRENDY” poprzez wdrożenie oprogramowania ułatwiającego prowadzenie biznesu w czasie pandemii.”
Cele i efekty realizacji projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa efektywności i wydajności pracy osób w dziale produkcji. Osiąganie coraz lepszych wyników i chęć stawania się liderem w branży poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych pomoże zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku. Wdrożenie nowej technologii pomoże osiągnąć najlepsze możliwe wyniki wydajności organizacji ekonomicznie uzasadnionym kosztem. Wymiernym efektem prowadzonych działań będzie wdrożenie cyfryzacji i dostosowanie modelu działalności przedsiębiorstwa w wyniku pandemii koronawirusa.
Wartość projektu: 300 000,00 PLN
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich w realizowany projekt: 255 000,00 PLN
Firma NEW TRENDY Sp. z o. o. w ramach projektu „Rozszerzenie działalności eksportowej oraz promocja Marki Polskiej Gospodarki przez firmę „NEW TRENDY” Sp. z o.o. na wybranych rynkach zagranicznych” bierze udział w Programie promocji branży budowy i wykańczania budowli, a produktem będącym przedmiotem eksportu jest gama kabin prysznicowych.
Działania projektowe mają na celu zintensyfikowanie działalności eksportowej firmy na rynkach zagranicznych: rosyjskim, niemieckim i białoruskim, co wpłynie na promocję produktów oraz wzrost rozpoznawalności marki firmy na arenie międzynarodowej.
W związku z powyższym, w ramach projektu zaplanowano udział w międzynarodowych targach, które będą miały miejsce w krajach, gdzie planowane jest przeprowadzenie działań promocyjnych:
– ISH – Frankfurt, Niemcy – marzec 2019
– MOSBUILD/WorldBuild, Moskwa, Rosja – kwiecień 2019
– BUDPRAGRES – Mińsk, Białoruś – wrzesień 2019
Cele i planowane efekty Projektu:
Celem projektu jest uczestnictwo firmy NEW TRENDY Sp. z o.o. w BPP budowy i wykańczania budowli, w celu promowania swojej gamy kabin prysznicowych z kolekcji NEW MODUS i NEW MODUS BLACK, NEW MODENA oraz NEW SOLEO, na rynkach: rosyjskim, niemieckim i białoruskim.
Dzięki realizacji projektu New Trendy Sp. z o.o. będzie aktywnie promować swoje produkty na targach i nawiązywać tym samym nowe kontakty z potencjalnymi kontrahentami. Ekspansja firmy ze swoją ofertą na rynki zagraniczne pozwoli nawiązać nowe relacje z międzynarodowymi kontrahentami i klientami.
Wartość Projektu: 1 138 516,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 748 800,00 PLN